free people

 god kväll!  den här helgen har jag faktiskt festat både fredag + lördag. men så himla ovärt det är med alkohol, absolut inte värt enligt mig..  imorse åt jag kräftsoppa till frukost med ugnsbakade baguetter, jättegott verkligen! Sedan blev det tvårätters hemma hos min pojkvän.  jag har knådat ihop en skagenröra så nu kommer jag sitta och keka rostat bröd med skagen! jag älskar mat så sjukt mycket, hur underbart är det inte?

morgondagen är riktigt lång. jag går 8.10- 17.00 så jag kommer lägga mig tidigt ikväll. klickar runt lite på hemsidor och kom in på en sida som heter free people. Deras toppar & kläder är fantastiska, så jäkla snyggt! här nere är tre plagg som står på min önskelista :) 

 (en jättesnygg cardigan, de andra bilderna var minimaliska)

klädesplaggen ligger upp mot 1000 :-/ plagg.

på hemsidan finns det kläder från 100- 10000 kr ungefär ;p

 

EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0