firework.


Jag och Matilda för 2 år sedan ungefär haha.

Såg att någon undrar varför det bara är jag som skriver och inte Matilda!

Det är väl så att jag tar mig mer tid till det och Matilda går i skolan längre om dagarna och har dessutom en häst hon åker till varje dag efter skolan. där emellan är det mycket plugg, vänner och pojkvän som ska in så hon gör så gott hon kan : ) t.ex. igårkväll satt hon med en uppgift till kl.1-2 inatt då det var dead line på den klockan 00:00 .. haha. Hon kämpar på! min kära tvillingsyster.



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0