you stand beside me now but your so far away




dagens outfit bild. hemskt så risiga kanske för de är tagna med camen också..

slutade skolan  klockan 2! har stått i köket hela dagen. vi var jätte söta med våra kockkläder! åkte hem direkt och jag har degat här i soffan sen dess. ska ta mig lite käk nu och är trött idag. måste städa mitt rum med känner jag ser ut som faaan! saknar crille lite också va faktist i lördags vi sågs sist! hähh.

/  S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0