we're the best, fuck the rest




jag och matilda tog nyss lite bilder. vi är bästa tvillingarna mhihih. ser ni vem som är vem förresten? ni får mer bilder sen för bästa milla är här och matilda ska klippa henne och mig nu! hur ska detta bli? ..  på åtrerseénde!
S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Martina

Alltså ni är ju bara sååååååå snygga twins =)

Ni är lätt bästa ;)



Haha... alltid den frågan! Kommer ihåg när ni var små och alltid retades med min mamma för att hon inte kunde se skillnad.



Jag tror det är Sara med den bruna ponchon och Matilda som har svarta höga strumpor!!!

Eller? :P

2010-09-28 @ 19:28:03
URL: http://martasmycken.blogg.se/
Postat av: linn fransson

satsa på modell ;)

2010-09-29 @ 14:01:36
URL: http://linnfransson.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0