a thousand miles seams pretty far but they got plains an... i walk to you if i have no other way ..


facelook in the car into the city!
Jag sitter hemma här nu efter att ha varit istallet hos min ponny, älskade han , älskade djur , du säger inget , bara förstår , du varken ler eller buttrar , du bara är det du kan vara och det gör dig så speciell, du ger mig det du kan , det jag behöver , en tyst omtänksam stund♥
HÖRS HÄR SNART /MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: emma

du passar riktigt bra i rött hår snygging! :)

2010-09-27 @ 21:18:35
URL: http://teamjesssen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0