those will be the best memories

sara matilda eve

Detta e mer an ett ar sedan! haha.  harlig dag pa smultronstallet i soderkoping.

 

jag och matilda for ca 9 till 10 manader sen

 

jag och sara for ca ett ar sen

 


Salde aven mina bastisar for ca 1 ar och 9 manader sen.. tiden gar all way to fast

alle!

 

 

flash!

 

 

och har har ni mig hos sara och matilda for ca ett ar sedan!

 

Sitter forovrigt hos Benjamin.  Blev ingen skola idag. Kande mig lite nere igar och idag nar jag vaknade med huvudvark fick denna dagen spenderas har. Har borjat plugga lite smatt sa det ska jag gora denna dagen. Vad kvallen har att erbjuda vet jag inte an faktiskt.  Det e sant som marks.

 

Samsta bloggningen pa mig. Men det kommer, promise.

Evelina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0