svar på kommentarer! / sara



fråga: Anonym om bilder från bion / sara:
vart har du köpt dina ringar? :) as fina!

svar: jag har köpt de på en marknad i spanien! har några stycken till därifrån! tack, kul att du gillar dem! :)

fråga:  Jenny om would it be the same if I saw you in heaven:
måste bara fråga hur du gör för att få håret så fint jämt? :)

svar: det var en snäll fråga tjejen! för jag tycker ju dock inte det själv, misslyckas alltid ( haha ) men dessa fina lockar gillar jag och då använder jag min tong babyliss curl.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0