projekt-arbete iskolan kan vara kul?

Om ni bara visste hur bra jag har det iskolan .. Jag och min grupp har ett projektarbete att fördjupa oss i ett hantverksyrke, självklart valde man Stylist! Erkänn att sådant skulle göra skoldagarna mycket kortare och roligare om man fick syssla med sånt man är intresserad av istället för att sitta 1-3 tim (beronde på hur gammal man är) i en mattebok som man egentligen inte fattar ett jäkla skit om? , tycker kommunen eller rektorn eller vem det nu är som bestämmer gör helt fel med de, undrar fall dom skulle lära sig nått på de 1-3 som vi förvänts göra, nää usch tummen ner till dom . Dessutom är det roligare att vakna och veta att idag ska jag göra något som jag tycker om :) .. kom hem för ett tag sen från stallet,
 NU ska jag äta med millisen och sara , hörs här senare / MATILDA


GRÝMMA BILDER!!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0