mysig fredag kväll / sara


jag och lotta (crilles mami) i spanien första veckan! 3 weeks ago.

slutade skolan halv 2 och gick då och fika med jessica, bella och jeppsson på inne coffeehouse mys. mötte upp crille på stan så åkte vi hem till mig för att packa lite snabbtt. lotta hämtade mig och crille som sagt förut och vi har ätit god mat, grillad kycklingfilé, grillade majskolvar, klyftpotatis, baguette och massa godsaker till! finner inte ord AS BELÅTEN. hon fick present osv. såg bogyjard(?) filmen på 3an, crille gick och la sig så jag och lotta har suttit och kollat på en thrillerfilm på 5an nyss. ska väcka liv i pojken min han är för söt där i sängen :) vi ska upp tidigt imorgon för vi ska på dop. någon släkt till dem och det blir att kolla på mitt första dop in my hole life! pussen


Hottemptations Kommentarer
Postat av: evelina

bodyguard heter den :)

2010-09-04 @ 19:47:19

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0