missar bussen för en twix .. /M

hejhopp allesammans! :)
Tänkte berätta min gårkväll och dagens lite kort,  fick igårkväll besök av min millis istallet, hon hjälpte mig där och bjöd på en banana haha. Stressa sedan vidare till min pojkvän , mamsen och jag fick stoppa bussen mitt påvägen för att jag skulle hinna, förvånade?

Väl där käka vi gott, myste och hade de gott nivet sov sedan där.
idag sluta man skolan lite innan elva, vi drog stan och sedan vart det fika.. Åkte hem och va lite med jossan&sara.
Pojkvännen kom sedan hem till mig och jag klippte hans hår, han säger att han blev nöjd men vet inte om man ska tro på de haha! Har varit hos min ponny nu ikväll och käkat mat med familjen+gäster i huset :)
Kollade lite idol och nu står film på listan i think och fyfan vad mycket man kan skriva att man gjooooort rååååå.
hahah hoppas ni orkade läsa för de va ju så viktigt

Tänkte skriva lite seriöst såhär att om nån vill bli klippt för en hundring är de bara messa:0768-937433 hiihih
JUST DET  som rubriken sa, jag missade bussen hem för jag var så illa tvungen att köpa en twix på pressbyrån , sen satt man ju där i 20 min , you can call me retard.

petter , milla D , dullie och clararara


fikade med petter på kupolen.


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men jag vet inte riktigt vem jag ska fråga och ja, jag kanske är lite trög (a) MEN på bloggen så kan man ju välja teman men om man vill ha sitt eget som ni har där uppe där det står saras, matildas och evelinas blogg hur gör man då för att få just sin egna grej där uppe? liksom om jag vill ha en bild på mig, hur gör jag då? :P

2010-09-21 @ 22:12:27
Postat av: din cäääätieeee

misss u more ! <3

2010-09-21 @ 23:30:01
URL: http://jessicahiltunen.blogg.se/
Postat av: ae

men söt bild din snippa, taa bort ;(

2010-09-22 @ 14:48:52
URL: http://www.forortsbarn.devote.se

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0