Ljuvliga Stockholm / sara












Min crille och jag åkte tidigt imorse till Stockholm, vi käka och strosa runt. fick lite med mig hem men inte mycket eftersom det var inte därför vi åkte, vi åkte för att göra något nytt och se Stockholm lite och bara vara i en annan stad, love it! kom hem för ett tag sen och mamma har gjort mumsi mat och dukat i "finrummet" så äter vi tjejer i familjen där alldeles strax! jag är så himla trött så sängen blir de tidigt ikväll! ni får se vad jag köpte sen.

J A G  Ä L S K A R  M I N  C H R I S T O P H E R  S O O  M U C H ! !


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jenniferklanghammar

Snygg du är!

2010-09-19 @ 21:18:31
URL: http://jennabus.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0