living my life / sara



första bilden: bella och jag. andra bilden: matilda, bella och jag. de är från en sommarkväll hos julia där det var chillfest då. vill vara brun igen och kolla mitt hår!!! fifan vad fint det var buhu..

idag var vi lediga och guud så skönt det var med sovmorgon! jossan kom till mig i eftermiddags så bakade vi kladdkaka och såg film med jesper. knights and days tror jag den hette ( går på bio nu ) as bra var den! crille kom senare och vi samt matilda, jesper mamma och en gäst har ätit mat tillsammans.  såg nyss skräckfilm med matilda och jesper också uuh den var ruggig men bra! bedtime now med min kille. skolan mellan 8:00-11:00 imorgon.  hur skönt? förövrigt står jesper och gör "nyyh niih" med ett finger mot min näsa.. när ska han växa upp ;)

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0