idag började vårat nya liv / sara


sötis bella på fikan!


gulliga anna och jag!


bella och jag taggade för att precis gå in och träna!

hade kök i skolan idag och vi fick sluta kl:13. gick och fika med girlsen - anna och bella då, sedan väntade jag och bella in clara och dullie så gick vi 4a och träna på friskis och svettis, ett mellanpass som va dö kul och DÖ jobbigt. haha jag kommer inte kunna gå imorgon.. crille följde med hem hit och jag har duschat i en evighet! och nu åt vi nyss lite mackor och ser film med matilda och jeppson. de svullar med coola, chips och dipp och jag kollar på. IDAG BÖRJADE MITT OCH BELLAS NYA LIV!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0