GÅRDAGEN I BILDBOMB






jag och clara i skolan

jag , bebban och clara iskolan vilka gullisar dom e.


clara , dullie och jag POOSARNA PÅ SKÅPEN , OJOJ






hängde med min skolbrudar till donken när dom var TVUNGNA att äta.

sen mötte vi upp massa andra homies och gick och käka på chilliwok. GODASTE!!
på bild:jennifer , anna ,kajsa och bellie

på chilliwok sara , jag , clara och dullie .

på chilliwok

sötbellut!

jag och dullie på random ställe istan.

jag , jennifer , rebecca (dullie) , clara och bellie på random ställe istan, jennifer & rebecca är oxå tvillingar :D

bellie och jag hihi. love u girl!

Jag , jessica , sara och bellie åkte hem till sara och mig runt sex på kvällen , sara & bellie färgade mitt och jessicas hår ,
 REDHEADS BABES! Lite senare kom saras & min pojkvän och challe, jossan,  clara och becca .

Ännu senare kom folket , ni får veta mer snaart! /MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0