för brevid ditt namn står ett namn till


helu MATILDA här
lägger till här uppe innan jag lägger in bilderna att jag vet att jag använt min fina halsduk ganska mycket men ni lär nog få se den ganska mycke nu framöver för jag älskar den verkligen synd bara att det blev en wannabe sjal:o !
camilla tönt och jag .


Ida , clara , rebecca , camilla och vanessa .


donken häng med crille , challe och jesper .


jag , min jesper och challe haha







jag och crillso (saras pojkvän)


vi gillar att göra samma min rååååh


facelook of today

idag hade vi heldag frisör och fick uppgift två och två att shamponera och styla varandras hår , jag hann dock bara fixa Ida så hon tar mig imorn , roligaste var ju att vi skulle komma ofixade idag för vi skulle bli stylade HAHA usch

nu är min jesepr ponke här, va ska vi göra? vi vetinte, se film och laga mat kanske yao :)
Nu ska jag till stallet först tänkte jag, min lilla polle har tappat två skor så blir inget rida idag ;/ ..

Hörs sen , vad tycker ni om en frågestund ikväll? Om de så gillas börjar vi nu haha tjarråh♥


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0