DET HADE RÄCKT MED EN BILD BRÄÄH.



kom hem från skolan för ett tag sen. 8:00-15:00 det var lite tungt med tanke på att det var 3 h matte och 3 h svenska. men nää de va inte så farligt gick å andra sidan fort ;) igår var jag ledig som sagt då jag klippte gräset och tjänade mig en koosing.. crille kom hit sen in till stan, käk, godis och bio! filmen var skit rolig ( grown ups) :D vi åkte hem till han sedan så sov vi där. idag är det slappar dag. ska möta crille vid klockan 8. har lite cam kul på bilderna och nu blev det mycket text. zorry! har en lånedata för övrigt för min är på lagning och den är super skön den här bärbara!

mössa - crilles gamla (fick den av han igår haha)
sjal - gina last year
stickad tröja - monki
shorts - mammas
ringar - tyskland, spanien
fjäderörhänge - öland h&m ( vitt från början men nu är det beige, sniggt )
armband - spanien
klockan - fått i present
orange toffs - h&m
skor - hade mina svarta boots till, inte med på bilderna.

/  S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0