haleu


Jag i en behandlings stol idag.
Det enda vi gjorde iskolan idag var att färga varandras ögonfransar och bryn , skön skoldag va? :) Jag valde svart på fransar och mörkare brun på bryna, ganska nöjd då jag slipper fylla i bryna lika myket oxå!.


Ida och Clara idag


Efter skolan runt 1 gick och luncha med min fina pojkvän på Gú va gott, vi delade på en pizza,
sååå gott fast mättande!!


jag .. Sämsta bilder med min mobilkamera, gilla!

PÅ eftermiddagen höll jag och min Jesper till på butiken "Partaj" i ungefär 1½ timma, haha tror ni han blev sur? Jag kunde tusan inte bestämma mig men fick med mig en maskeraddräkt och med allt inräknat gick detta inte på mer än 500 kr, säger dock inte vad ;)

Segar sönder i soffan med en skaplig hosta , måttlig magkatarr , outhärdig huvudverk och en obotlig saknad till min kille tonight ..
(random) Satt och tänkte på det här när jag åkte sista turen hem förut
" idag har jag åkt :
buss-tåg-spårvagn-buss-buss-spårvagn-spårvagn-tåg-buss-bil-bil"
FYFAN nu ska jag ut sista rundan med tedde sen väntar den efterlängtade sängen , dock med plugg .. :(

GODNATT
MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer svaren på frågestunden? :):)

2010-10-27 @ 19:45:43
Postat av: zandra-en färg klick i din vardag

brukar du firar du halloween eller alla helgon?

2010-10-27 @ 20:53:49
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0