tack för att du finns och tack för att du är min










Bilder från öland i somras där jag va med eve och matilda i en vecka. vi åkte buss dit och hem med några killar vi lärde känna på den stora festcampingen hahah aså roligaste LOVAR! förlåt för jag bara tänker på sommarn..

Har varit på vårdcentralen som jag sa att jag skulle .. är inte frisk fick hämta ut pencelin och en annan starkare variant så jag kan somna på nätterna och inte bara hosta! älskling följde med hem igen och hjälpte mig plugga :') han drog sig hemmåt vid 7 och jag har sett en massa bra på tv älskar teven på onsdagskvällar aså! / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0