stamp on the ground jump jump jump


alla girlsen!


matilda, cattis, becca och jossan!


disa, rebecca, evelina, lovisa och matilda, sötisar!


bella och jag!


alex och matilda på höger om bilden!


bella, cattis och mia!


fille, peppe och jag!






dansarN


bella haha!


fille, peppe och fredrik!


jag och sötjessica!


jessica och jag , bella och jag. tagna från disas blogg :)

Blev en fest här hemma igår igen! helt random, vi hade "tjejkväll" haha alla tjejer sen kom de andra vid halv 12 och vi höll på till 4 inatt så de sista kom iväg halv 5 ;) en bra fredag och blir nog tagga till ikväll också har nog lite planer :D bella och jessica sov över här inatt, och vi vaknade 4 i eftermiddag HAHA! /  S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: rebecka

tack tjejer :)<3

2010-10-10 @ 16:46:33

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0