As the sun is setting we're forgetting

Vart en hemmadag hos min pojkvän idag, dock sjuk men njöt ändå sånna stunder som uppskattas brä.
Vart senare en nödvändig trip på coffehouse med min gullekatt istan och efter det följde
 katten och bellie med mig hem.
Tjejmys med svull och snack och en stund med tjejerna var något jag behövde.
Eftersom vi inte går på samma skola längre eller delar våran vardag längre
 träffas vi inte mycket alls och det saknas nått kan jag lova ..
Omväxling med omvärlden till max blir det för mig när jag träffar dessa två.
i love you two, i tell ya

(en bild från i somras? hos lucas)
jessica . bellie och jag♥


fikabild från idag!
jag i bakgrunden , och uj så sleten jag var idag ..


och lillajessicäääty :)
Bilder tagna från jessicahiltunen.blogg.se

MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0