MATILDA HÄR

Helu sweeties inte hört av mig här på några dagar!
Min halloweenkväll i fredags blev inte alls lyckad , hann inte ens ta mig in på själva lokalfesten, så går det när man blandar mediciner och ----- ...
Annars var förfesterna jäkligt roliga, min Pojkvän tog mig hemåt och jag hade tydligen vart asdryg mot han? haha.
Bra mådde jag igår oxå, INTE. Bellie som sov hos oss stannade kvar ett dygn till (tills idag), och som sara skrivit drog vi hit grabbsen igår kväll som även blev kvar under natten. Satt och kolla en skit film med jacke och kalle tills kvart över 4 inatt , ovärt men aya .. Vi alla vaknade runt 1 idag? Sega som svin, men bästa gänget som vanligt♥
Jag drog mig till stallet runt 4 på eftermiddagen idag, efter att ha druckit kaffe och pratat ut med lilla isabelle, sen kom katten hit med.
Min millis hänka på till stallet och hjälpte mig där sen drog vi oss hem till henne och senare vidare till saras&mitt place, här var det dock urtrist så vi åkte till Kimstads resturang och käka, softade , surade , flummade , ja allt nivet.
Väl hemma här såg vi lite film och sedan nu följde vi millisen till bussen.
Såå ja nu? SÖNDAGSÅNGEST, men vi är ju tack och lov lediga i en vecka gott folk.
någon som orkade läsa?, huh ...

TVÅ BILDER FRÅN I FREDAGS
Jag var en galen fransk städerska .. scaaary


clara och jag haha


jag , sara och nån lina


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0