Just don't fall recklessly, headlessly in love with me






Dagens outfit och facelook. vi såg på en film (hells kitchen killen ni vet ni vet) i skolan mellan 8:00-10:30 sen sluta vi! jag och jessica gick och sola sen köpt det vanliga goda och satte oss i stan och prata och chilla bara! jag är hemma och tar det lugnt är dock inte hemma själv (som vanligt) en Målare är här och målar trappen, en tjej som tur är och nu fråga hon om jag ska med ut och röka (haha). Det är alltid någon här hemma, antingen någon som jobbar i trädgården eller målar eller fixar nått här inne i huset eller såklart någon i familjen. somnade i filmen flera gånger i skolan och i solarirumet så mina påsar under ögonen och jag får stanna hemma. min pojk kommer nog kanske sen! jag ska plugga i matteboken snart sen läsa bok till svenskan sen har jag har tid att blogga idag,
SÅ VILL NI HA NÅGOT SPECIELLT INLÄGG SEN ELLER UNDRAR NI NÅGOT? puss på er bästa! /  S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: linnea

jo jag frågade för ett tag sen hur matilda träffade jesper, men hur träffade du crille? :)

2010-10-06 @ 17:57:52

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0