jag gräver min grav för dig , jag är en soldat för dig



mina tjejor och jag sitter och dunkar musik såhär en lördag och solen skiner , dom sov hos mig inatt , vart idol, tjejsnack,
lan och aao nivet <3 min jessica och isabelle alltså!
LÅTEN SKÖNASTE, denna ska vi göra ett projekt av , u will see.


jag och mina skolbrudar förra veckan.

lunchade på bästa chiliwook med lite brudar häromdagen.

vanessa och clara på chillet

camilla och jag


två bilder från förra och den hära veckan.
/M A T I L D A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: clara

fettaste snyggasste bilden på ankmunnen och chebabben! <3

2010-10-02 @ 17:03:11

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0