ingenting går som jag vill, allt är bara fail.


nytagen precis.

Idag har sängen och hunden varit mina bästa vänner! umgicks med de till 2 idag, tror vi tycker om varandra ganska mycket faktist. vi liksom bara är med varandra och behöver inget säga. vi bara sover. jag va hemma från skolan idag igen, hostan ger sig inte även fast jag trycker i min pencelin och morfin HA HA. vid 3 åkte jag in till stan iallafall som planerat, mötte upp jessica, bella och matilda istan. vi skulle betala till nästa helgens festligheter men mitt bankkort ville nog inte det.  det funkar bara inte (!!!!) ska skicka efter ett nytt med basta! därför blev det inget maskerad inköp idag heller. men blev en solning med jessica iallafall. de va skönt! / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0