for the good times and the bad




Dagens outfit.

Det är onsdag idag och jag har haft dålig uppis de senaste dagarna! men kortfattat då .. måndag- skola, sola, afrodans. tisdag- var hemma från skolan blev sjuk efter måndagen, milla kom på kvällen till mig och matilda igår så hade vi det mys och hon sov över här inatt. idag - åkte in till stan med milla vid halv 10 tiden. jag drog mig till skolan till tjejerna och hämta lite plugg (hade redan slutat då) jessica och jag gick och sola sen och nu kom jag precis hem. ska packa väskan sen möta crille istan så ska vi hem till honom. ska bo hos han i några dagar nu. vi hörs där! ps. min hosta dödar mig just nu :(
/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0