du är upprörd över något så de går ut över oss


kalle och jerre haha!


petter-shrek ;)


jag och jensa häller upp kladdkakaN!


bella, jensa och jerre bakar kladdkakan!



kalle och petter .. AJFAN! tog hål i kalles öra och sedan försökte de göra en liten töjning, dumhuven!


jensa, jacke, kalle och jerre.


kalle , matilda och jacke.


jag med datan och petter syr haha, de va gay time!

Bilder fårn igår kväll/natt. Ni måste få veta att ingen av oss har smink på oss och har samma slapp kläder som vi gått med hela dagen här och segat. men det är bra att vi kan vara så inför våra goda grabbvänner! jag kom i säng runt 4a. jacke och kalle tog ingen morgonbuss de hade med gått och lagt sig och åkte hem tidigt på eftermiddagen ha ha. vi alla sov länge men jag sov längst .. gick upp vid 15-16 hihi. jessica kom till mig bella och matilda. vi sega soffan och såg på en massa på tv och åt blåbärspaj, haha? nu har de tösarna åkt hem och ikväll blir de att va med milla och matilda. /  S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Så gott med hembakat. :P

2010-11-03 @ 11:34:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0