bilder från festen igår!


lina och sebbe!


cissi, matilda, stefan och milla!


matilda, milla och jag! ♥
 
lina, becca och jonna!


becca, jonna, lina, jessica och johanna!



cissi, - och michis!


johanna och jag!


jonte och sebbe!


lina och jag!


jacke och jag!


sebbe och jag!



gustav, offer och jonathan!


bella, johanna, jonna, lina, cissi, jessica och jag!


becca och jonna haha!


stefan och david!


sebbe och jag, we rock!


milla och matilda!


johanna, bella och fame!



cissi och bella, sötii!


jag och fame haha wierd bild lite sådär!

Jonna hade fest igår, det var en rolig kväll och tack Jonna för att vi fick komma! :) bilder från matildasochmin kamera och från bellas blogg. blev nog lite för mycket bilder, men kom på..  det dör ju inte ni av! haha. det är söndag, crille och jessica sov här inatt. jag är sjuk fortfarande men kämpar ändå. ser massa på tv, the hills snart!! ska plugga efter. /  S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0