ABSOLUT REPAIR


349 kr - Hårvårdsbaren

Mamma kom och hämta mig hos crille på dagen idag, vi stanna till istan (jag såg förskräcklig ut) och köpte en massa behövligheter! kändes som vi köpte upp hela apoteket HA HA. blev parfym köp och det här shampot och inpackningen också! när jag dusha hos crille testa jag den rosa inpackning och det var så jäkla bra men det är för färgat hår som jag vilket också har .. men kände att jag tar den gula som är samma märke för extremt slitet hår som måste få repair, det fuktar också. de är stora och kommer räcka länge också! kan inte vänta på hur bra det är liksom! tack mami ♥ nu ska jag  duscha med dessa produkter och sen börja fixa mig, är tagg och ser fram emot kvällen! /  S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0