you'n me are meant to be







love you sweet ♥  / MATILDA

Skit kul att jag hade glömt ställa om min mördar väckarklocka imorse då jag började skolan tio .... När vi slutade stanna jag en snabbis på stan med bebban och vanessan.
När jag kom väl hem var min gulis här, jag klippte hans hår igen sen gjorde mamma och hennes vän grekisk sallad med gott bröd och sås till, yammmi!
Vi har kollat på serien "våra vänners liv" och nu ska vi gå sista rundan med lille hunden :)
later here.

r.i.p jackie ♥ jesper told me crilll ;/

Hottemptations Kommentarer
Postat av: jesper

älskar dig mest av allt bebe! me and you, just us two! <3

2010-11-09 @ 13:19:38

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0