vardag . vardag


Såhär ser min kväll ut + varma mackor som mamma håller på att fixa, gutt ja, de gillar jag! later bästa desperate houswives, 5an.
Dagens planer sprack redan imorse som jag skrivit nedan om bussarna och vågade inte chansa att gå i stormen bort mot tågstationen och sen går inte tågen heller ... fy! Ingen skola alltså och inget sola och ingen stanrunda heller ..
Jag och min gosiga pöjke steg upp ur den varma sängen runt 1 idag, lagade pannkakor och såg film, vi var även ute i snön och drog nåra bollar haha.


jesper och våran lille teddy.


teddy och jag :)




jag tycker faktist bättre om vintern än hösten, jag blir mycket gladare och tycker allt är mycket mysigare, en varm oboy gör så mycket mer än på hösten tex hihi .. Hösten känns som ett tecken på att ja nu ska allt dö, ruttna, vissna, mörkna osv.
Vintern vet man är mörk som betyder mysiga stearinljus och jul, love!

MATILDA 

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0