RACE YOUR GLASS


läskiga bellie! HIHI


bellie, stoffe , petter och sara!


Jessica , sara , fame , sebbe och sara!


Sara , peppe och jossan!


Jenny och Jossan , HETINGAR!


Bellie , petter , sara och fille!


Bellie , Hampus och jessica!


Bellie , Jessica , sara och Carro!


Fredrik , jenny och Carro!


Carro , Ponta och sara!


Bellie , carro , sara och peppe!


haha jag käka lite blodigt som ni ser


fame , jessica , jag och bell!


jag och sebbe!


fame , jessica , jag och bell!




Drog med tjejerna till vånga (klippan) på maskeradfest igårkväll, pinsamt tråkigt till en början men helt värt de för mot slutet vart de grymt :D Roligt folk osv.. som sara skrivit nedan :)

Knasig natt/morgon här hemma, de mesta händer de bästa , tsss .... Vart ingen tävling , varit hemma och städat och fixat kläder istället , crille och jesper hjälpte sara och mig att städa lite. alltid så snälla!
Pizzakäk för ett tag sen som killarna våra åkte och köpte sen har vi sett skräckis , nu ska vi se världens bästa film , titanic♥

ber om ursäkt lite för våran bloggning som förövrigt bara innehåller fester ser jag , höhhh
i just wanna live when im alive /MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0