Give me sweet summer/ EVE


Dagens Lunch

Guuuud vad jag är trött. Har inte haft en lugn dag sen i Måndags! Men nu e jag på g igen. Jag har faktiskt mina bortförklaringar för varför jag inte börjat blogga..

- Ingen kamerasladd
- datan hittade inte kameran
- ingen data.

De här tre problemen har det varit efter varandra sen i Måndags så nu fick det bli ett blogginlägg!

Idag träffade jag Sara ifrån Göteborg, det blev en sallad till lunch på waynes & senare en kaffe med andra Sara (hon som bloggar här) på Coffe House! Träffade även Matilda, Jesper och Crille en snabbis. =)

Imorgon är det alla helgona. Ni borde gå och besöka någon kyrkogård imorgon eftermiddag/ kväll tycker jag. Det är jämt så fint på alla helgondags helgen med ljus och kransar och grejer.  =)

två randoms

första bilden -   Pekka Andreas Gbg Sara (sarar.nu) 
& sedan Ida Älskling & Rille. Vi fyra va faktiskt på kryssning för två veckor sedan!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0