Yesterday's Night!


SKÅL


JAG , JESSICA OCH IDA


CRILLE , BELLIE , FULA JAG OCH KATTEN :)


SARA OCH IDA.


KAJSA OCH BELLIE


AGNES OCH IDA TILL HÖGER




KAJSA , TABBEN , SARA OCH JAG


KAJSA , TABBEN , CRILLE OCH JAG


FULA JAG , DANIEL (TARZAN) ,KAJSA ,BELLIE OCH IDA.


JAG , IDA, JESSICA , BELLIE OCH KAJSA.


KAJSA , SARA OCH JAG , BARNSDOMSVÄNNERNA♥


TÖNT BELLIE , JAG , IDA OCH KAZUM (haha)


BareN

Vi festa väl nyktert igår i Ljunga på halloween fest fast "vi visste inte att vi skulle vara utklädda" hihi, nae men vi har två till maskerader i helgen framför oss så aoo.

Efter att ha roat oss där ett tag bland massa människor överallt och dans skjusade challe hem oss (mig , jessica och bellie) till mig, åkte däriifrån till shell halvvägs till linköping innan vi åkte hem till mig för vi ville ha svull HAHA och det var den enda macken som var öppen närmast oss. 
Snälla challe ställer alltid upp :] Marabou , Cola och Chips köpte vi , satan vad sugen jag blev på det nu IGEEN :( jaja vi tre satt och snacka och svulla till 4 inatt och steg upp runt två idag , segat och dunkat musik, Katten färgade mitt hår med, liiite nöjd!
De åkte hemåt runt fem och då drog jag mig till stallet , Har tränat med min ponny och kom hem vid åtta ikväll.

Nu ser jag på american pie med Sara och Crille , Najs!
Kan nån säga vad jag ska göra ikväll ? buuhu ..

KRAM
MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0