some questions

Du heter: Evelina Björk
Beroende av: The, min almanacka & Benjamin 
Vad tror folk om dig? Att jag är en dryg fjortis eller en helt skön och söt tjej.
Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår & smink.
Hur imponerar man på dig? Sticka ut och inte följa strömmen.
Brukar du skratta för dig själv? det gör jag ganska ofta. Min humor är störtbra. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: skulle inte sitta wrong med pennfärgen.
Var bor du? i ett skönt house
Trivs du där? Det funkar. inte värt att klaga på.
Hur svarar du i mobilen: halleeeåååå
Vem ringde du senast?: pappas tjej
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: har du gått av vid ica?  , ah ttur.
Brukar du komma i tid: när jag väl kommer så faktiskt
Hur känner du dig nu: som en slö apa. Orkar inte ta tag i pluggandet.
Vanligaste färg på dina kläder: svart rosa
Hade du en bra kväll igår: jo jag spelade kanasta och åt snickers framför acary movie, asbra.
När brukar du oftast gå och lägga dig: så att jag orkar gå upp dagen efter!
Är du blyg?: när jag står framför hela klassen och ska redovisa ett arbete jag inte har en aning om vad jag snackar om.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: donno
Har du spytt offentligt: jo för ett bra tag sen.
Är du nöjd med ditt liv: Nöjd är jag aldrig innan jag dör. Stolt som en tupp är jag dock.
Är du bortskämd: Nej absolutely not
Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag sega sängen med min prins tills jag bestämt vad jag vill köpa för lunch.
Vad är det värsta du vet?: rapar, fötter & spya. 

Har du bra vänner och äkta vänskap?: jag har de bästa man kan ha!
Du samlar på: Det som jag bara inte kan vara ifrån utan att sakna.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten lätt!


november, 1,5 år sedan! herre-min-guss


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0