Svar från våran ...



JAG MATILDA HAR SVARAT PÅ ALLA FRÅGORNA, INVÄNTAR SVAR FRÅN EVELINA OCH SARA PÅ VISSA FRÅGOR  SOM NI KOMMER SE I VISSA SVAR SENARE FRAMÅT .. 
P.S en del frågor är inkomna på andra inlägg och har inte tagit med en del frågor här,
fortsätt fråga oss om något är glömt!




Postat av:

när kommer svaren på frågestunden? :):)
2010-10-27 @ 19:45:43

SVAR:
NU :D





Postat av: jenny

hej! när kommer svaren på frågestunden? :) kram!
2010-10-30 @ 17:29:45

SVAR:
Hej Jenny , NU :D






Postat av:

GUD ni är så snygga tjejer och bästa bloggen!!
Undrar i vilken stad bor ni i och vart ni får inspriation ifrån? :)
2010-10-17 @ 22:39:34

SVAR:
TACK SÅ JÄTTE MYCKET!! Vi bor alla tre lite utanför staden Norrköping (Kimstad och Söderköping)
Antar att du menar kläder? Där får jag mycket inspiration i bloggvärlden och annat media t ex tidningar och tv. Kan sitta och fika istan på ett café och se en sjukt snygg outfit genom fönstret osv.. Angående färger kan en naturfärg i skogen locka mig till att hitta ett plagg i sådan färg mm. 




Postat av:

vart har eve tagit vägen? varför bloggar inte hon längre typ?
älskar eran blogg sjukt mycket!
& ni verkar vara jätte härliga tjejer
2010-10-17 @ 22:43:23

SVAR:
Evelina har inte tagit vägen nånstans hon lever bara livet tror jag haha ;) Den anledning jag har fått när jag frågat är "varför skulle jag?" "jag har inget att blogga om känner jag" "jag känner inte för att blogga längre". Hon får svara för sig själv när hon tar sig tid :)
Tack så himla mycket för komplimangerna , de värmer♥

Nu är jag Evelina här!  Jag har såklart inte velat blogga p g a  allt struntprat och skit kring mig och matilda. Men nu är allt bra och jag ska börja igen somsagt! Jag ska köpa en kameraladdare (segar så extremt mycket på detdär)  Jag har även varit med min pojkvän supermycket, alla klagar på det men vi har det så bra och funkar så bra tillsammans! 4 månader har vi varit med varandra och jo det va ett tag en jag verkligen blogga på riktigt.



Postat av: yoanna :D

till sara & mathilda.
brukar ni låna varandras kläder? det borde vara bra isåfall, för ni har ju samma stil & allt! :D (snyggt)

vart ni inbjudna till blogawards?
hur många besökare har ni per dag? :)
hur mycket pengar får ni för bloggen?
varför har eve slutat blogga? är ni osams? :O

älskar eran blogg. :)
2010-10-17 @ 22:53:24

SVAR:
Hej yoanna =) Klart vi utnyttjar tillgången till varandras kläder, vi lånar varandras kläder titt som tätt hehe , och som du säger är det dö bra eftersom vi har samma stil, dock kan vi bli osams om det lite eller rätt mycket .. !
Nej vi vart inte bjudna till blogawards och det pga våra besökare antar jag haha (runt 300-600 unika per dag).
Vi har nyligen precis börjat tjäna pengar på våran blogg och det pga våra nya reklamer som ni säkert sett har dykt upp våran sida (???) Som jag svarade i frågan innan så får Eve själv svara angående bloggandet men NEJ vi är inte osams , bra va ? :) Tack för den fina komplimangen♥


Svar på den sista frågan är i inlägget över / Evelina!


Postat av:

hur långa är ni?
vart köper ni oftast era kläder? :)
2010-10-17 @ 23:20:40

SVAR:
En pinsam fråga angående längder för sara och mig hihi ...
Sara och jag är ungefär 157 cm långa, oj jag mena korta HAHA!!
Eve är nog på gränsen nästan till 170 cm trorjag???
Kollar runt i alla möjliga butiker men kommer oftast hem med påsar från Bikbok, Monki och H&M, de butikerna har mycket varierande i våran stil.

Jag Eve är 163 och har inte växt en cm på 4 år så ne inte 170, närmare 160 faktiskt ;)


Postat av: clara the one and only

TACK FÖR EN UNDERBAR BLOGG
men matilda ;

går du i bästa hvfr1a ?
2010-10-17 @ 23:22:28

SVAR:
MEN TJA CLARA THE ONE AND ONLY !!
Tyvärr plågas jag igenom varje skoldag med dig i BÄSTA Hvfr1a  jaa :D
JAG VET ATT DU ÄLSKAR VÅRAN BLOGG♥




Postat av: jennyyy

matilda,sara & eve, hur träffade ni era pojkvänner? (a)
2010-10-18 @ 16:14:39

SVAR:
Matilda: Jag har svarat på denna frågan tidigare but once again .. Jag och min Jesper träffades genom en gemensam killkompis vi hade då, visste inte vem den dära underbart söta killen med tuppkamm i bilen var men han fick mig på fall redan första gången vi sågs. Killarna följde med på fest i vårat samhälle och där smileyade vi bara lite lätt åt varandra när vi sedan skulle hem tog han min hand upp mot mitt hus, hur kan något kännas så rätt? Kvällen blev vad den blev haha. Vi träffades lite då och då efter det i ungefär 3 månader då han kom ut varje gång med en kompis och stog utanför mitt hus vid en bil haha. Jag, Sara och en dåvarande tjejkompis åkte till Småland för att bo där en vecka , vi pallade dock inte mer än 1 dygn och jag messade det till jesper , dagen efter skriver han något i stilen "kom ut sötnos <3" och där stog han och hans vän och väntade på oss, vi åkte ut till ön Oknö, där vi åkte båt och rökte vattenpipa på en brygga allihopa, där sa vi (Jag och Jesper) tillvarandra att den hära dagen är våran dag. Ända sedan dess den 10 April 2009 har jag och min älskling tagit oss igenom både eld och vatten och nu står vi varandra nära närmre än nånsin. Det är jobbigt att man ibland måste man göra misstag för att lära sig, hata för att älska, mista för att uppskatta och offra för att få. Jag Älskar dig Så Oerhört Min Jesper Tonny Jeppsson.


Sara: Första gången jag träffade Crille var på Augustifesten förra året tror jag? då vi inte pratade ett skit med varandra, sen blev det att vi började smsa och fråga varandra om vi visste fester, så vi sågs på en del fester men bara som kompisar. En dag fråga han om jag ville luncha med honom och då försov jag mig ( haha ) så det blev inte så, sen fråga han om jag ville fika ett par dagar efter så det ville jag och vi gick och fika, han fråga om vi kunde plugga också så det gjorde vi några gånger efter fikan hemma hos mig. vi fortsatte fika några gånger till, jag trodde det var som kompisar fören han gav mig en puss när vi sa hejdå efter en fika. hihi så gullig han va ni anar inte, han är jämt gullig!! Då blev det att vi såg på varandra på ett annat sätt, det var oväntat från mig men jag blev jätte glad. vi fortsatte umgås och sov över och vi satte våran månadsdag på det datumet han pussa mig första gången, det var 1 december 2009. Så vi har ett år om en månad. Jag älskar min Crille så sjukt mycket.

Evelina

Jag träffade Benjamin första gången efter min tripp från Göteborg- Jönköping. Jag fick ett samtal från en killkompis i Linköping som frågade om jag ville komma och festa lite smått. Mitt spontana jag kom fram och ifrån Jönköping hoppade jag av i Linköping istället för hemma. Benjamin hämtade oss på stationen och jo, vi klickade ganska direkt och jag älskade att vara hemma hos honom. I och med att jag hade med mig resväskan kunde jag stanna hos honom ett långt tag vilket var en sak jag absolut inte ångrade! Jag och Benjamin funkar jättebra tillsamans och jag älskar verkligen honom som bästa vän & pojkvän. Vi kan prata om allt och allt funkar jättebra. Min fina Benjamin ♥

Postat av: carolina

vart köper ni helst kläder ifrån? & hur mycket pengar går åt till kläder varje månad? :) kraaam!
2010-10-18 @ 16:15:48

SVAR:
Hej Carolina! Köper helst kläder ifrån butikerna Bikbok, Carlings , Monki , D&company, Vero moda, Cubus , Gina mm .. Kläder från märkesbutik anses ju som bäst kvalité men även de större med "sämre" varumärke tycker jag går lika bra att köpa, det viktiga när jag köper något är att JAG gillar de jag köper och trivs i det därför gör mig inte märket och även kvalité så mycket ...
Pengar varierar månad för månad på kläder, vissa månader handlar man på stort och andra köper man bara behövligt. Lite ekonmiska kärringar är vi trots allt ;)




 
Postat av:

Är Kalle Nilsson kung ?
2010-10-18 @ 16:33:44

SVAR:
KLART DU ÄR KALLE, WHO ELSE?




Postat av: sassa

Får ni blogglön?
Hur mycket pengar får ni ungefär i månaden?
tack för en bra blogg!
2010-10-18 @ 18:29:24


SVAR:
Hej Sassa! Vi har somsagt precis börjat tjäna pengar på bloggen, angående pengar i månaden antar jag du menar utöver bloggen? Pengar är inget jag (Matilda) har så mycket koll på men kan prova tänka ...... ungefär... hmm no idea ...
Roligt att du gillar bloggen :)



Postat av: alexandra

kan inte ni ge ett tips på hur gör så man tjänar pengar på sin blogg?:)
2010-10-18 @ 19:03:06

SVAR:
Hej Alexandra!
Till att börja med är det viktigt att ha en intressant blogg och det svåraste tipset är att locka så mycket läsare du kan.. Då det krävs att du sticker ut från mängden så folk ser upp till dig, ellerhur?  Utseéndemässigt: Mycket bilder, lite text, snygg men lätt design mm ... Jag tror många inte riktigt vet vad det är man tjänar pengar på egentligen men mest av dels de publicerade reklamerna som finns på de större bloggarna , varje gång ni trycker på deras reklamlänkar får de pengar för varje klick, dessto mer klick en länk får dessto högre blir summan per klick på länken , därför viktigt att ha en Utstående blogg så man kan börja tjäna större pengar på sin reklam (ju fler läsare ju fler klick).
Så alltså klicka runt lite efter sidor där du kan bli medlem och fyll i att du villig att visa deras reklam på din sida, det är ett bra sätt att börja tjäna pengar på sin blogg, hoppas någon fattade (?) och lycka till Alexandra =)





Postat av: elin

hur gamla var ni när ni började röka?
2010-10-18 @ 19:03:52

SVAR:
Saras och min storasyster fick oss att prova röka i femman (vi var 11 år), efter det tjuvröktes det bara lite då&då.
Men vi har varit beroende sen vi var 14 år, fjortis tiden gjorde sitt så att säga.. VI SKA SLUTA
Jag (Evelina) har rökt sen jag var 16. men slutspurten är nära!




Postat av: josefina

vad bråkade ni egentligen om med eve?
2010-10-18 @ 19:05:32

SVAR:
Till en början missförståelser , småtjaffs ja onödiga saker. Det här året är det bara jag och Evelina som "bråkat" ..
Det är en hel skit alltihopa som inte behöver tas upp här längre.




Postat av:

eftersom att ni är minderåriga, hur får ni då tag i era ciggaretter? atomat elr?;)
2010-10-18 @ 19:07:36

SVAR:
Sara och jag har ju vissa ställen såklart där vi får ut själva TYVÄRR annars vänner som ställer upp!
Evelina lyckost har ju fyllt sina 18 år nu :)



Postat av: Alexandra :)

Vilka gymnasium går ni i, och vilka linjer, vad är era framtids planer? Tacksam för svar! :D
2010-10-18 @ 20:45:46

SVAR:
Hej Alexandra :)
Matilda: Kungsgård gymnasiet-Frisörlinjen STORM TRIVS!! Framtidsplanen är att bli makeup artist hehe , alltid drömt om detta yrke men vem vet egentligen vart åren tar en?:)

Sara: JohnBauer gymansiumet-Hotell/Resturang! Jag vet inte riktigt varför jag går den här linjen för jag är inte den bästa i köket och tycker inte att det är det roligaste.. men det funkar gillar tjejorna i klassen iallafall hihi! Jag kan tänka mig att vara bartender(?) första åren när jag gått ut och då vill jag det utomlands,  det verkar as kul!! men det är inget yrke jag vill ha för resten av mitt liv.

Evelina: Ebersteinska gymnasiet- Natur/ Samhäll. Plugglinje, verkligen! Men min linje är studieförberedande så efter min gymnasietid som slutar i sommar   (  :(   ) kan jag bli nästa vad som helst när jag pluggar vidare.  Jag kommer jobba med djur, det är jag ganska säker på faktiskt.





Postat av: Jenny

Jobbar någon av er någon stans? :)

2010-10-19 @ 17:02:23
URL: http://tystavisioner.blogg.se/


SVAR:
Jag och Sara jobbar inte ... Vi skulle dock vilja, perfekt efter skolan och så ju :)
Jag/ Eve jobbar hemma på gården med tillridning av hästar, just nu en 5 åring. =)



Postat av:

vf bloggar inte eve längre?, vad bråkade ni om?
2010-10-19 @ 19:45:05

SVAR:
Finns svar på dessa frågor längre upp!

JAG BÖRJAR NUNUNUNU.



Postat av:

Hur mycket snattar ni i månaden,vet att ni har åkt fast. Köper era pojkvänner mycket till er
2010-10-19 @ 23:28:04

SVAR:
Vilken rolig fråga HAHA, vi snattar INTE men kan erkänna att alla vi tre råkade ut för fel umgänge för ungefär 3 år sen och då "snattade" vi. Våra pojkvänner köper väl inte mer än någon annan pojkvän eller vad menar du? Klart dom kan vara lite extra super gulliga ibland, det är väl alla par?
Jag evelina har aldrig snattat.




Postat av:

vad heter ni i andranamn? :)
2010-10-20 @ 14:16:02

SVAR:
Matilda Lovisa Nilsson Schön,  Sara Sofia Nilsson Schön 
Evelina, varför veta mera??




Postat av:

matilda, har du din ponny på Öjeby i norsholm? :O
2010-10-20 @ 21:49:47

SVAR:
Japp flyttade dit för ungefär 2 månader sen, vadå då? =p





Postat av:

hur många gånger har matilda egentligen varit otrogen mot sin pojkvän?
2010-10-21 @ 09:15:24

SVAR:
JUSTE detta ryktas det visst mycket stohej om, vem har kommit på detta?





Postat av:

När ska ni lägga ut video på hur ni fixar erat hår sådär lockigt ? har ni lovat väldigt länge nu men inte gjort..
2010-10-21 @ 17:46:03

SVAR:
SHAME ON US, sorri .. Eftersom vi alla inte ses så blir det en video varförsig, vi har sagt tidigare om intresse visas så lägger vi tid på att ställa upp, och det kommer vi!





Postat av:

jag älskar eran blogg, kollar den varje dag :)
Kan inte ni börja göra lite videoinlägg också?
2010-10-23 @ 11:14:14

SVAR:
TACK SÖTNOS! Jo självklart kan vi det fast satt senast inne på youtube igår och skrattade åt hur vi gör bort oss i gamla videoinlägg... Men vi kan prova igen för er skull, ofcourse!





Postat av:

tjänar ni pengar på er blogg, iså fall hur mycket? kan ni lägga upp video på hur ni lockar ert hår? :D
2010-10-28 @ 12:39:27

SVAR:
Helu! Finns svar på dessa frågor längre upp men kortfattat har vi nyligen börjat tjäna pengar på våran blogg och video kommer :)




Postat av:

varför puta med läpparna så pass mycket, ni förstör för er själva, ni ses bara som fjortisbloggare istället för modebloggare
2010-10-29 @ 18:13:45

SVAR:
Jag läste nog något nyss som någon skrev för att den inte hade något annat att skriva, hittade faktist inget att svara på förutom att puta med en läpp kallas inte fjortis kanske.



Postat av:

fin tröja, vart är dn köpt?:)
2010-11-01 @ 19:43:00

SVAR:
grå stickad tröja med skinndetaljer på armbågarna - FRÅN GINA TRICOT




Postat av: zandra-en färg klick i din vardag

brukar du firar du halloween eller alla helgon?
2010-10-27 @ 20:53:49
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

SVAR:
Hej Zandra! HALLOWEEN ofc :)




Postat av:

matilda: när ska du berätta om dina tävlingsresultat me ponnyn ? ;D
2010-10-23 @ 13:46:45

SVAR:
Det kan jag göra nu :)
1.På Ektorpryttarnas tävling gick det inget bra alls, Första klassen var det 3 startande och jag kom tvåa, Andra klassen tappa jag totalt bort vägarna men kom tvåa i den klassen också, trots resultatet så var det inte min och Johnnys dag!

2. I Möjlby : Red bara en klass , L:a P1 heter det programmet, gick mycket bättre men ponnyn min fick jag kämpa framåt hela tiden för han var sjukt kissnödig, En placerad och jag kom första utanför , alltså tvåa ( fick tröstpris hehe) ... Red på över 62 % så har bara ett kval kvar till Nationellt.
På Söndag tävlar vi igen fast den hära gången i Karlstad, Hoppas på att ta andra kvalet så vi kan få börja Tävla Nationellt sen :D




Postat av: Lovisa

Sjukt snygg kofta!!! var kommer den ifrån? :)
2010-10-23 @ 18:12:29
URL: http://lovisaandersen.blogg.se/

SVAR:
Hej Lovisa HIHI! Tröjan är från Monki :)
(SENAPSGUL STICKAD TRÖJA MED KNAPPAR) min gamle goa vän camillas tröja fick jag låna denna dag.


NU ORKAR JAG INTEEEEE MERA !!!! KRAMAR MATILDA


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mysiseen!

Hur mkt tjänar ni på bloggen ? :D

2010-11-03 @ 11:19:52
URL: http://mysiseen.blogg.se/
Postat av: jenny

tack för svaret :D mycket bra blogg! =D

2010-11-03 @ 16:15:57
URL: http://tystavisioner.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0