om himlen finns är jag förlorad


ebba, jag, bella, lucas, sterner och ante. bild från bellas blogg.

Bild från maskerad festen igår som var ute i östra-stenby? vikbolandet? haha. sjukt rolig fest, bra folk. väntan på de beställda bussarna hemmåt var inte så roligt dock fick vänta i över en timma. kom hem runt 3, naaaajs. hade en sovandes pojkvän i min säng när jag kom hem, gullet.  idag (lördag) for jag upp tidigt och åkte in till stan med min kära far. han köpte en ny vinterjacka till mig och ett sportbehå, vi käka även god mat på chili-wook! skönt att umgås med han .. händer inte så ofta! men tack älskade pappa ♥ lutar mot fest ikväll igen haha, tagga!
/ S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med en fest. =)

2010-11-10 @ 18:17:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0