LOST IN YOUR EYES DEEP SOMEWHERE

hi there.
Seriöst, jag sitter och pluggar, dricker kaffe, fixar, nördar här och gosar med hunden NU, har ingen tidsuppfattning nånstans. pluggar till ett matteprov jag inte kan som jag KOMMER kunna imorgon, jag är bra! somehow..
har bara de där satans provet sen slutar vi typ efter de imorn, 11 är vi klara, sen ledig tills på tisdag, livet bara leker.
Har ingen som säger att jag måste nått längre, skönt på ett sätt men vet inte fall kollen är på topp..
jisses var ju glad nyss, tankar byts lika ofta som jag kommer försent (jämt)!

kan inte sova, vill inte sova, vill sova, ska nog sova, tänker inte sova, sova sova, nej bara drömma.
ensam på nätter osv håller inte, någon annan än jag som missa bikboks rea idag föresten? hehhh
gud... godnatt /matilda

jag och min twinie fick provsvar idag efter 16½ år att vi är enäggstvillingar, vi har aldrig vetat fall vi är tvåäggs
pic: jag och sara från balen i nian.

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte samma sak med tvillingar och enäggstvillingar ?xd

2010-11-22 @ 23:37:17
Postat av: CAROLINA

haha de vet inte jag och olivia heller om vi är, hur fick ni reda på det? :)

2010-11-23 @ 10:54:02
URL: http://cfelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0