jag måste va galen som just blivit bedragen och som tänkte på lagen


jessica, matilda, jag och crille!


matilda, crille och jag!

Två bilder från festen igår. Jag och crille åkte hem till han inatt efter festen och idag slappa vi hemma hos han och tog det lugnt och bara myste, sen fixa vi oss och åkte in till stan. I stan käka vi, jag chickenkebab och han chiliwook sedan gick vi och hyrde tre filmer och lite gottigotti som vanligt muha. vi åkte hem till mig lagom till när Paradise hotel börja, sen har vi sett american pie 2 på tv och såg nyss filmen the ring 2, ush de filmerna är så läskiga!!! nu blir det sleep-time snart och imorgon mina vänner ja då DÅ är det fredag! puss på er finisar 
/ S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0