jag har gjort det här så länge jag kan lika väl fortsätta


ebba, emma, 3 killar och jag. bilden är från festen i fredags och tagen från bellas blogg!

Igår festade vi igen haha vi får nog aldrig nog? ne. Igår var det maskeradfest ute i en lokal i vånga, det var riktigt kul och jag drack nog för mycket av det goda .. omg aså haha! Men det vart en lyckad fest och det var kul att träffa många som jag inte träffat på länge. crille, jesper och challe kom hit efter carros fest inatt (vi skulle med på den men blev inte så, lite tråkigt aja) Idag har vi stor städat här hemma som FAN. Nu är min älskling och matildas och köper käk på pizzerian, blir gott och till det en skräckfilm och coca cola! Hoppas ni haft en bra helg, varit dålig uppdatering men har tyvärr inte hunnit men vi ska bli bättre! Matilda håller på att lägga upp bilder från festen igår så det kommer snart.
 / S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0