vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit





ett smakprov från igår när millis plåta sara och mig haha, likadana skulle vi se ut, får se bilderna i slutet av veckan i think, förväntar mig inte så mycke för mitt hår vart jag argsig på..

segt att gå upp imorse men när mamsen kom in med tidningen i min säng gick jag uppåt mot köket (lilla vi synns ju på Linnros bild i tidning HIHI) .. Gick i skolan från 10.00-15.30, har chillat hemma sen dess och nu ska jag käka något, är hundvakt förövrigt! ligger och diggar den gamle låten mr.cool-oskar linnros, snook, daniel adams ray, haha skillnad somfan på dom! En annan artist jag diggar är Veronica Maggio, ni som missat henne borde lyssna på hennes sjukt klockrena låtar, skrivna av oskar linnros då dom var tillsammans! Låtarna är nu ganska gamla men ändå så sjukt grymma texter. tröttnar inte, kommer inte
MATILDA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter millas blogg ?:)

2010-11-29 @ 19:52:23

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0