Fika dags !

Helu darlings, skulle bara berätta att jag var duktig idag för jag var istallet redan klockan nio imorse hihi, nu är jag färdig fixad för en fika på stan med sötnosarna Clara och Ida :) Drar med mig min halloween dräkt oxå som ida ska få låna ikväll , jag lär komma outklädd till partyt hah! No camera men hoppas på bilder senare :)
KYSS
TILDA

uppdatering: DET ÄR STORM UTE SÅ HATTEN MIN LÄR FLYGA TILL SKOGS!!!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0