11 månader med nutte ♥



Lite flumm bilder vi tog nyss, men vi är ju normala för de!

Dagen i sig då .. åkte in till stan vid 2 med bella, jessica och matilda. vi gick och käka lunch på chili wook, massa prat och skoj as usual. sedan mötte jag upp crille älskling, följde med han till chicken kebab så han fick i sig lite käk sedan gick vi och prova skor och han prova massa kläder. vid 7 gick vi ner till Hugo och mötte upp mamma, matilda, jesper och 4 andra så bowla vi, de va as kul! sedan käka vi alla på resturangen och jag åt god pasta med vegetarisk sås! efteråt åkte vi och hyrde en skärckfilm, instängd 2 och köpte lite gott och så. nu är vi hemma klockan är ganska mycket. men jag, crille, jesper och matilda drar på filmen nu .. om våran dvd kan ge med sig (!!!!) hoppas ni har haft en skön måndag? Idag har min crille och jag 11 månader förresten, jag älskar dig så underbart mycket. vi är bäst ihop, du äger en stor del av mitt hjjärta! / S A R A ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0