vånga gräbs /m

haha så goa dom e, sara och jag satt och sa " ae vi kan ju inte sitta här och ruttna juee" ,
En minut efter ringer våra gamla killkompisar ( stoffe , fredrik , peppe, fille och jeppe) och säger att dom är utanför om några minuter . Hihi alltid lika roliga och så , dom åkte för ett tag sen nu och sara och jag sitter i soffan igen  :( Jerre ,  Petter och Kalle var här nyss med förrhoppningar av skjus från morsan då sara skulle åka och ha grill kväll hos bella med dom , jag kunde dock inte följa med pga tävlingen jag skrev här nedan ..

MYCKET TEXT men så kan det ju bli en FAILonsdag som denna .. haha tänker på er kompisar <3
DET REGNAR , BLIXTRAR OCH ÅSKAR UTE ,  vågar knappt kolla ut fyfan , nu ska jag göra nått gott tills pojken min kommer , han lär vara genomblöt . pluttigt♥ vilken random kvällsäger jag bara !


fille , peppe , sara & jag i somras på freddans fest . haha vilken bild!


kalle , petter , simon jacke & jag för några helger sen när vi hade grill mys i udden .


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0