gaga ohlala want your bad romance






Min spontana mamma var på lady gaga igår,  hon är så himla bra!

Just nu städar jag mitt rum, jag har sorterat bort en hel del kläder som mina systerbarn ska få. De blir jämt så glada så de är de värt. en hel garderob vlev tömd med kläder!! Så nu ska jag fortsätta.


Min kamera är även laddad och klar! hittade några gammla bilder ifrån fester eller '' sk chillkrök ''


stina och jag


min vän daniel


De va mest bilder på danne faktiskt, inte så mycket att se så jag lägger inte upp mer haha. Han ville att jag skulle ta hela tiden kommer jag ihåg!

/E

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha danne

2010-05-10 @ 13:28:31

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0