Maria Montazami

hej igen!

Jag har väntat hela kvällen med att blogga för att jag tänkte lägga in lite outfits bilder och andra bilder ifrån min kamera som inte kommit upp än. Men den håller på att ladda och blir aldrig klar, så nepp de blir att vänta. Och jo! Nu har jag en kamera laddare och vad kommer då? jo rippningsvideo och kanske hårvideo? Men bara om ni vill. Annat gör jag inget speciellt arbete på de nu!

Annars så kollar jag tv3play på Svenska Hollywood fruar, riktigt kul verkligen! Maria Montazami är helt suverän! Vilket skönt tänk och allt. De gillar jag :)

http://www.tv3play.se/play/227653/#autostart
(tryck på länken så kommer ni in på ett avsnitt på tv3play. Det finns även fler om man skrollar ner!)



(bilden är faktiskt ifrån länken över)
skönaste människan verkligen! haha.

oh jag spillde nyss ut en burk glans till naglarna över min dator, baby tvättservetter here u come in!

Jag ska städa mitt rum också. Jag har faktiskt hört att så som man har i rummet är det i huvudet. Altså om man har det väldigt stressigt och är väldigt oplanerad, och helt enkelt har för mycket så har man det stökigt. Tvärt emot annars. Och nu känner jag att jag är på gång att planera och grejer så jag vill städa verkligen. Har börjat lite smått men min waling classet är för liten för alla mina kläder så jag behöver ytterligare ett ''skåp'' eller vad det heter. 2 plus 1 walking classet håller inte måttet.. haha. Sortering nästa!

puss sålänge.
/E

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0