finally home

Nu är jag hemma ÄNTLIGEN!

Igår kom jag hem ifrån Cypern resan tog sammanlagt 12 timmar ungefär eftersom att jag reste själv. Mobilräkningen ligger på 1700 kronor och mjo jag mår toppen bra!  Igår mötte jag min vän Caroline och vi tog en varsin kaffe på coffe house. Sedan sov jag hos Hannes!

Skönaste morgonen helt klart imorse. Uppgång runt halv 8-8. Vi satte oss ute och lyssnade på håkan hellström musik i morgonsolen i bara skjorts och linne. u-n-d-e-r-b-a-r-t!

Idag träffade jag sara baby. Chicken kebab och coffe house blev det. Jag hann även spilla en kaffe över mig haha. Kallt klumpig som jag är!

Jag har även köpt två tröjor. Ett linne och en jättesnygg t-shirt lite transparell. Bilder kommer när jag work'ar dom. Passform med mera syns inte så mycket på golvet liksom ;) haha.



min fina vän sara! en av många fula bilder på oss? haha.
ville bara visa skillnaden på matportioner hahahahaha! mums..


Cyprus

ni som undrar varför jag inte har rakt hår ofta!
Det där är mitt helt naturella hår och vad är det? jo lockigt :)


Jätteskönt att vara hemma faktiskt! Eller skönt och skönt men jag känner att jag behöver vara hemma och reda upp massor.  Min tajcon till familj har hunnit med en heeeel del planer och andra grejer så nu behövs jag för att fastställa! Jag har även massvis med grejer i sommar och även skolan för tillfället att fokusera på och planera upp!

Så nu ska jag sova.
Imorgon ska jag packa upp resväskor och leta massa jackor på vinden
Vi hörs då hörrni.
sov gott. puss!


/Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju skitsnyggt hår! Värsta drömvågorna... du fattar inte vad avis jag är. Jag skulle inte plattat iaf:D

2010-05-09 @ 22:35:03

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0