morsdag- älskardigmamma!

LITE BILDER FRÅN GÅRDAGEN


Påväg till stan


Crille och jag


Blev en ego bild innan.. haha



In the taaaaxiiii, fuuckk vad jag frös där ..


Vakna upp sådär idag? ..



fina mormor ♥

Idag gick jag, mamma, mormor och Rolle och åt på restaurang. Herreguud vad jag åt. Inte nog med det fick min mamma en fet chokladkaka för ca 400 kronor av mig, fattar ni stor den måste varit? Gott var det iallafall. Det kan jag lova hahaha.

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på mina favourite programs, tagga morgondagen trots att man är halvsjuk och kämpa gärnet!

/Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0