old days


Jag tycker mitt hår ser ut att vara så lent på bilden
(en gammal bild, ja.)



Imorgon hoppas jag på ett intressant ''möte''. Jag ska troligtvis träffa en gammal barndoms- bästavän. Men vi får se, inget planerat mer än att jag ska plugga imorgon! Skola på Måndag igen n' i must be prepared.

engelska
svenska
historia
det tar kål på mig! Men jag ska verkligen kämpa to get threw it.


Vill bara visa en bild som bara inte ska upp här. Jag bryr mig inte ett dugg men endå. haha
visst e vi snygga. jag och caroline..

/E






Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0