uppe med tuppen


klippte lite i en bild från igår när jag och sebastian var ute på en eftermiddags promenad!

Godmorgon allesammans!

Idag börjar jag skolan klockan 14.00. väldigt skönt! Jag ska dock in vid klockan 11 och plugga i skolan!

mående: Jag mår bra idag, jag har sovit skönt och jo vädret är bra. Tog en dusch när jag vaknade och sedan la jag fram en filt på golvet och gjorde några styrke- övningar. Jätteskönt! Förövrigt i det ''stora hela'' är jag väldigt stressad, kämpar gärnet och jo, försöker så mycket som möjligt!

händelser: Skola till 16-17.00 någonting. Efter skolan ska jag till tågstationen och möta upp min fina vän Sara R! Vi kommer nog strosa omkring i stan och sätta oss någonstans och fika och snacka skit!

- isländsk litteratur
- english citytour
- newspaper articles 
Mellan klockan 11.00 och 14.00 ska detta göras!

Ledig Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag. Skönt!

Imorgon- Fika, bio?
Fredag- Shopping?
Lördag- Minneskonsert, grillning?
Söndag- ?


Ah vi får se hur det blir och vad jag hinner.

/E

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0