todays activities

Hej bloggisen!

Idag har det varit en jätteskön dag med tidig uppgång!
Todays schedule

Upp vid halv 7 och duscha osovidare. Klockan 9 - stan & frukost. Lämna in ett projektarbete på skolan medmera.
Jag träffade även Hannes och Freddie. Vi tog en lunch på Ströget- Chicken kebab. Inte bra men mummmmms vad gott det är!
Nu är jag hemma & redo för en hemmakväll. Ska snart ner och koka mina nudlar, titta lite på tv & sedan plugga!






hahahahaha.  jag vet inte vad jag ser ut som ..



hannes & jag i skolan!
/E

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

pojkvän?

2010-05-10 @ 19:13:49

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0